نوشته شده توسط : اهوراوب

سایبان برقی با کیفیت خاص ، سایبان برقی سایبانی است که ریموت دارد و از طریق آن به راحتی باز و بسته میشود. این سایبان ها بسیار کاربردی هستند و برای هر فضای بازی مختص با شرایط منطقه طراحی شده اند. شما آن هخا را برای کنار استخر ها ، ویلاها ، مغازه ها و ویترین مغازه ها میتوانید به کار بگیرید. حتی سایبان برقی در بالکن ها و پاسیو ها از خود حسابی خودی نشان داده و دید طبقات بالاتر و دیگر عوامل خارجی را به بالکن ها میبندد.

شرکت سایبان متین یکی از بزرگ ترین و پیشرفته ترین فروشگاه سایبان برقی در خاورمیانه بوده و شما میتوانید با خیالی آسوده از این شرکت جهتتولید سایبان های مورد نظر خود کمک بگیرید.

ما در زمینه ی تعویض سایبان برقی کهنه به سایبان برقی جدید هم فعالیت داریم. همچنین این شرکت دارای مشاور هایی مجرب و آزموده است تا مشتری بتواند با کمک آن ها صحیح ترین انتخاب ها را داشته باشد. شما میتوانید به رایگان با این مشاوران مذاکره کنید و بهترین سایبان و سقف متحرک را برای خود سفارش دهید. ما به سلیقه شما احترام گذاشته و در صورت نیاز به مشاوره برای خرید بهترین سایبان ها ، به شما این امکان را میدهیم با مشاورین مجرب این شرکت به گفت و گو (تلفنی و حضوری ) بنشینید.

برای خرید سایبان برقی با کیفیت مرغوب و همچنین طرح های دلخواهی خودتان میتوانید با بهترین شرکت تولید کننده انواع سایبان ، سایبان برقی متین در تماس باشید ، سایبان متین در سراسر ایران نمایندگی دارد که میتوانید جهت مشاهده ی نماینده های سایبان متین به بخش نمایندگی ها مراجعه کنید. 

همچنین میتوانید نمونه کارهای سایبان متین را با مراجعه به بخش پروژه ها مشاهده کنید. 

راه های ارتباطی شما با سایبان متین :

☎️ 50 10 36 22 021

☎️ 51 10 36 22 021

☎️ 52 10 36 22 021



:: برچسب‌ها: سایبان برقی , سایبان برقی ارزان , قیمت سایبان برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 120

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

فروشگاه سایبان پارکینگ با کیفیت ، در فروشگاه سایبان برقی متین انجام می شود که میتوانید برای خرید سایبان پارکینگ با بهترین فروشگاه در ارتباط باشید.

شما را با بهترین فروشگاه سایبان پارکینگ آشنا میکنیم که بتوانید بهترین انتخاب را در خرید سایبان پارکینگ انجام دهید.

سایبان پارکینگ از جمله تجهیزاتی پر کاربرد برای منازل و ویلاهای شخصی است که میتوانید برای اینکه خودروی خود را از اشعه های مضر آفتاب که باعث رنگ پریدگی و یا داغ شدن بیش از حد خودرو میشود ، نجات پیدا کنید.

در انتخاب پارچه ی سایبان پارکینگ دقت کنید چون پارچه ای که در نظر میگیرید باید در برابر تابش آفتاب و بارش باران و برف مقاومت بالایی داشته باشد تا از خودروی شما محافظت کند.

سایبان متین پارچه ای مناسب برای سایبان پارکینگ شما در نظر میگیرد ، از این نظر خیالتان راحت باشد چون بهترین ها را برای شما تدارک خواهد دید.

سایبان متین در تمام نقاط ایران شعبه های مختلف دارد که میتوانید جهت مشاهده ی نماینده های شهر خود به بخش نمایندگی ها مراجعه کنید. 

همچنین میتوانید برای مشاهده ی نمونه کارهای سایبان پارکینگ به بخش پروژه ها مراجعه کنید. 

برای خرید و انجام پروژه های شما در زمینه ی سایبان پارکینگ میتوانید با بهترین شرکت تولید کننده انواع سایبان ، سایبان متین در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی سایبان متین با شما : 

☎️ 50 10 36 22 021

☎️ 51 10 36 22 021

☎️ 52 10 36 22 021



:: برچسب‌ها: سایبان پارکینگ , سایبان پارکینگ ارزان , قیمت سایبان پارکینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

سایبان متحرک با بهترین کاربرد ، سایبان متحرک یکی از تجهیزات پر کاربرد است که به شما امکان میدهد هوای نامطلوب را برای خود تغییر دهید . در روزهای آفتابی یا بارانی با استفاده از سایبان متحرک میتوان به راحتی از فضای بیرونی استفاده کرد .

زیبایی و خاص بودن ظاهر سایبان متحرک شیکی و ظاهر منحصر به فردی به منزل مسکونی ، مغازه ، استخر های شخصی و تفریحی و دیگر فضاها میبخشد.

قابلیت تغییر شیب سایبان متحرک در زاویه های مختلف با استفاده از موتور اروپایی درجه یک و بادوام امکان پذیر میباشد و نیازی به نیروی دستی ندارید. امکان باز و بسته کردن سایبان برقی توسط ریموت از فاصله های زیاد حتی 30 متری نیز وجود دارد. حالا کیفیت سایبان متحرک بسته به مدت زمانی که قصد استفاده ار آن را دارید درخور توجه قرار میگیرد.

سایبان متحرک علاوه بر این که جلوی تابش آفتاب را می گیرد ، میتوانید از مزایای دیگر این سایبان استفاده کنید و دیگر مزایای آن استفاده از یک ریموت برای کنترل سایبان برای باز و بسته کردن می باشد و دیگر نبازی به استفاده از نیروی بدنی ندارید.

سایبان برقی متین بهترین شرکت تولید کننده انواع سایبان متحرک ، سایبان اتوماتیک است که میتوانید با سایبان متین جهت خرید بهترین سایبان متحرک در تماس باشید.

سایبان متین در تمام شهر های ایران شعبه های مختلفی دارد که میتوانید به بخش نمایندگی ها مراجعه کنید همچنین میتوانید از قسمت پروژه ها به بخش مورد نظر خود مراجعه نمایید و از نمونه کار های جذاب سایبان متین دیدن نمایید.

راه های تماس شما با سایبان متین  :

☎️ 51 10 36 22 021

☎️ 52 10 36 22 021



:: برچسب‌ها: سایبان اتوماتیک , سایبان اتوماتیک ارزان , سایبان متحرک ,
:: بازدید از این مطلب : 109

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

اجرای سایبان برقی با کاربردهای متنوع که در ادامه شما را با کاربردهای گوناگون سایبان برقی آشنا میکنیم، همه ی شما راجع به سایبان برقی درسایت های مختلف خوانده اید و یک پیش زمینه ای از ساز و کار این سایبان میدانید.

اجرای سایبان برقی باید توسط تیم حرفه ای  کاربلد انجام شود چون نصب و راه اندازی آن کار هر کسی نیست باید یک تیمی این کار را انجام دهند که چند سال در این زمینه تجربه ی کاری داشته باشند.

همانطور که در عنوان مطلب ذکر شد اجرای سایبان برقی با کاربرد های متنوع شاید با خودتان بپرسید که چه کاربردی هایی دارد ؟ در ادامه میتوانید کاربردهای آن را بخوانید :

اولین کاربرد آن این است که میتوانید برای سر در مغازه ها استفاده کنید که در بیشتر مغازه ها میبینید که سایبان ها برقی با تنوع رنگ ها و مدل ها نصب شده است ، علاوه بر آن میتوانید طرح لوگو و تبلیغات خود را بدون پرداخت یک ریال مالیات روی پارچه سایبان خود انجام دهید.

حتی میتوانید سایبان برقی را کنار استخر نصب کنید تا بتوانید بعد از شنا کردن زیر سایبان برقی خود به صرف یک نوشیدنی خنک استراحت کنید.

و یا اینکه سایبان برقی را به عنوان یک پارکینگ شخصی در حیاط و یا ویلای شخصی خود نصب کنید یک پارکینگ برای خودروی خود تدارک ببینید.

حتی میتوانید در حیاط رستوران سر باز خود یک محیط دلنشین برای مشتریان عزیز خود درست کنید تا آن ها بدون دردسر های تابش شدید آفتاب ، بارش برف و باران به میل کردن سفارش خود مشغول شوند.

جهت سفارش سایبان برقی میتوانید با سایبان متین در ارتباط باشید همچنین میتوانید جهت مشاهده ی پروژه های بیشتر به قسمت پروژه ها مراجعه کنید .

راه های ارتباطی شما با سایبان متین :

☎️ 51 10 36 22 021



:: برچسب‌ها: سایبان برقی , سایبان برقی ارزان , قیمت سایبان برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

سایبان متحرک با قیمت مناسب ،  سایبان متحرک یکی از تجهیزات پر کاربرد است که به شما امکان میدهد هوای نامطلوب را برای خود تغییر دهید . در روزهای آفتابی یا بارانی با استفاده از سایبان متحرک میتوان به راحتی از فضای بیرونی استفاده کرد .

زیبایی و خاص بودن ظاهر سایبان متحرک شیکی و ظاهر منحصر به فردی به منزل مسکونی ، مغازه ، استخر های شخصی و تفریحی و دیگر فضاها میبخشد.

سایبان متحرک به شما کمک می کند تا از شر عوامل طبیعی در امان باشید و در زیر سایه ی سایبان اوقات خوش خود را بگذرانید.

برای پارچه ای که روی سایبان متحرک نصب می شود میتوانید هر لوگو و یا عکسی که میخواهید به چاپ برسانید و نوع پارچه ای هم که میخواهید با سلیقه ی خودتان انتخاب کنید.

سایبان متین در زمینه ی تولید و عرضه ی انواع سایبان متحرک تجربه ی زیادی دارد که این تجربه باعث محبوبیتش شده همچنین بیشتر مشتریانش را از خود راضی نگه داشته است.

برای خرید یک سایبان متحرک با کیفیت و همچنین قیمت مناسب میتوانید به بهترین شرکت تولید کننده و عرضه کننده انواع سایبان ، سایبان متین مراجعه کنید و از خدماتش بهره مند شوید.

سایبان متین در سراسر کشور ایران شعبه دارد که میتوانید در هرجای ایران که باشید با سایبان متین در ارتباط باشید ، بامراجعه به قسمت نمایندگی ها از شعبه های سایبان متین مطلع شوید.

همچنین میتوانید از پروژه های سایبان متین در قسمت پروژه ها دیدن کنید و از نمونه کار های جذاب این گروه با تجربه با خبر شوید.

راه های تماس شما با سایبان متین : 

☎️ 51 10 36 22 021

☎️ 52 10 36 22 021

مشاوره رایگان از 9 صبح تا 9 شب



:: برچسب‌ها: سایبان اتوماتیک , سایبان متحرک , قیمت سایبان متحرک ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

سقف متحرک با قیمت مناسب و ارزان ، با استفاده از سقف متحرک میتوانید به راحتی یک محیط دلباز و دلنشین برای خود و اطرافیانتان ایجاد کنید ، برای انتخاب بهترین سقف متحرک ، سقف برقی میتوانید از بهترین شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند و در این زمینه حرفه ای هستند خریداری کنید و سفارش دهید.

 سقف متحرک مدرن و پر کاربرد ، مناسب و منطقی برای پوشش فضاهای باز رستورانها ، کافی شاپها و استخرها می باشد. زمانی این امکان برای سقف متحرک جذاب تر می شود که دیواره های شیشه ای کشویی (هوابند کننده) را نیز به آن اضافه نمود. پوشش تراس، بالکن، آلاچیق محوطه روف گاردن، سر درب ورودی و پارکینگ خودرو نیز موقعیتهای مناسبی برای استفاده از سقف متحرک هستند.

برای انتخاب بهترین شرکت تولید کننده سقف متحرک میتوانید یک شرکتی را انتخاب کنید که در این زمینه فعالیت ها مستمر و حرفه ای داشته اند ، سایبان برقی متین جزء این شرکت ها محسوب میشود.

سقف متحرک مدرن و ارزان برای کسانی که به دنبال یک سقف متحرک میگردند مورد مناسبی است.

برای خرید سقف متحرک ارزان قیمت و با جنس مرغوب میتوانید با بهترین شرکت عرضه کننده انواع سقف برقی ، سقف جمع شو ، سقف جمع شونده سایبان متین در تماس باشید.

سایبان متین در تمام شهر ایران شعبه دارد که میتوانید با مراجعه به نمایندگی ها شعبه های سایبان متین را مشاهده کنید .  همچنین برای مشاهده ی نمونه کارهای انجام شده توسط گروه سایبان متین میتوانید به قسمت پروژه ها مراجعه کنید.

راه های ارتباطی شما با سایبان متین : 

☎️ 50 10 36 22 021

☎️ 51 10 36 22 021

☎️ 52 10 36 22 021



:: برچسب‌ها: سقف برقی ارزان , سقف متحرک , قیمت سقف برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

چرا سایبان برقی بخریم؟

چرا سایبان برقی؟ ، همه ی ما راجع به سایبان برقی میدانیم دیگر نیازی به توضیح دوباره نیست فقط امروز از مزایای این وسیله ی کاربردی میگویم تا برای خرید هرچه سریعتر اقدام کنید.

سایبان برقی دارای مزایای گوناگونی است که شامل موارد زیر می شود : 

*جلوگیری از تابش آفتاب

*جلوگیری از عوامل طبیعی

*چاپ لوگو تبلیغات بر روی پارچه سایبان بدون پرداخت عوارض شهرداری

*قابلیت تنظیم درجه ی باز و بسته بودن سایبان برقی 

*کنترل سایبان برقی با کمک یک ریموت

*افزودن آپشن های کاربردی مانند سنسور تنظیم باد

*نصب ال ای دی های رنگی برای زیباتر کردن سایبان

و …

این هم از مزایایی که باید راجع به سایبان برقی میدانستید ، سایبان برقی از جمله وسایل پرکاربردی در مغازه ها و ویلاها است که میتوانید در هر جای دیگر هم نصب کنید.

سایبان متین در جهت تولید انواع سایبان برقی در مدل های متنوع در حال فعالیت است که میتوانید به راحتی برای خرید سایبان برقی در طرح و مدل های گوناگون با سایبان متین در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط  : اجرای سایبان برقی ویلای مسکونی ، اجرای سایبان برقی کافه لومیر ،

برای خرید سایبان برقی با کیفیت مرغوب و همچنین طرح های دلخواهی خودتان میتوانید با بهترین شرکت تولید کننده انواع سایبان ، سایبان برقی متین در تماس باشید ، سایبان متین در سراسر ایران نمایندگی دارد که میتوانید جهت مشاهده ی نماینده های سایبان متین به بخش نمایندگی ها مراجعه کنید. 

همچنین میتوانید نمونه کارهای سایبان متین را با مراجعه به بخش پروژه ها مشاهده کنید. 

راه های ارتباطی شما با سایبان متین :

☎️ 50 10 36 22 021

☎️ 51 10 36 22 021

☎️ 52 10 36 22 021



:: برچسب‌ها: سایبان برقی , سایبان برقی ارزان , قیمت سایبان برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 107

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

سایبان متحرک با سازه ای محکم ، سایبان متحرک یکی از تجهیزات پر کاربرد است که به شما امکان میدهد هوای نامطلوب را برای خود تغییر دهید . در روزهای آفتابی یا بارانی با استفاده از سایبان متحرک میتوان به راحتی از فضای بیرونی استفاده کرد .

زیبایی و خاص بودن ظاهر سایبان متحرک شیکی و ظاهر منحصر به فردی به منزل مسکونی ، مغازه ، استخر های شخصی و تفریحی و دیگر فضاها میبخشد.

قابلیت تغییر شیب سایبان متحرک ، سایبان اتوماتیک  در زاویه های مختلف با استفاده از موتور اروپایی درجه یک و بادوام امکان پذیر میباشد و نیازی به نیروی دستی ندارید.

امکان باز و بسته کردن سایبان متحرک توسط ریموت از فاصله های زیاد حتی ۳۰ متری نیز وجود دارد. حالا کیفیت سایبان متحرک بسته به مدت زمانی که قصد استفاده ار آن را دارید درخور توجه قرار میگیرد.

خرید بهترین سایبان متحرک از شرکت تولید کننده انواع سایبان میتواند بهترین گزینه برای کسانی باشد که به کیفیت اهمیت زیادی میدهند کیفیت اگر مرغوب باشد برای شما چندین سال کار می کند و نیازی به تعمیر و یا تعویض سایبان متحرک ندارید.

مطالب مرتبط : سایبان متحرک با متد روز دنیا ،  روش ساخت و نصب سایبان متحرک ،خرید بهترین سایبان متحرک

سایبان متین در تمام نقاط ایران شعبه دارد که میتوانید با مراجعه به قسمت نمایندگی ها نمایندگان معتبر سایبان متین را مشاهده کنید.

برای مشاهده ی نمونه کارهای سایبان متحرک ، سایبان اتوماتیک میتوانید به قسمت پروژه ها مراجعه کنید. 

راه های ارتباطی شما با سایبان متین : 

☎️ 50 10 36 22 021

☎️ 51 10 36 22 021

☎️ 52 10 36 22 021



:: برچسب‌ها: خرید سایبان متحرک , سایبان متحرک , سایبان متحرک ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

اجرای سایبان برقی ویلای مسکونی مهندس مقدسی گیلاوند

مشخصات پروژه : 

دلیل اجرای سایبان : اجرای سایبان جهت جلوگیری از آفتاب و ریزش باران به پنجره

رنگ پارچه ی به کار رفته : طوسی

سازه ای محکم

بدون سر و صدا در زمان باز و بسته کردن سایبان برقی

اجرای سایبان برقی ویلای مسکونی میتواند بهترین گزینه برای جلوگیری از تابش آفتاب و ریزش باران به پنجره باشد ، شما میتوانید جهت جلوگیری از اتلاف انرژی یعنی روشن کردن کولر در تابستان و همچنین روشن کردن بخاری در دراز مدت در زمستان را کاهش دهید چون با سایبان برقی به کار رفته میتوانید از سرد شدن داخل خانه و یا گرم شدن بیش از حد خانه جلوگیری کنید.

سایبان متین با ایده های خلاقانه ای که دارد باعث شده محبوبیت زیادی در بین مشتری ها داشته باشد بنابراین میتوانید برای ساخت سایبان برقی با ایده های خلاقانه با کیفیت و قیمتی مناسب با سایبان متین در ارتباط باشید.

سایبان برقی با توجه به برقی بودن آن دیگر نیازی نیست با دست آن را باز و بسته کنید میتوانید به راحتی با ریموتی که در دست دارید آن را به هر اندازه ای که میخواهید باز کنید و یا کاملا آن را ببندید و این فکر را نکنید که سایبان برقی شما در هنگام باز و بسته شدن از خودش صدا تولید می کند ، باز و بسته شدن سایبان بدون هیچ سر و صدایی است.

برای سفارش سایبان برقی با کیفیت و قیمت مناسب میتوانید با سایبان متین در هر جای ایران که هستید در ارتباط باشید ، برای مشاهده ی پروژه ها و نمونه کار های بیشتر میتوانید بهقسمت پروژه ها مراجعه کنید. 

راه های ارتباطی شما با سایبان متین : 

☎️ 50 10 36 22 021

☎️ 51 10 36 22 021

☎️ 52 10 36 22 021



:: برچسب‌ها: اجرای سایبان برقی , سایبان برقی , سایبان برقی ویلا , قیمت سایبان برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 107

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

اگر نیاز به خرید سایبان برقی ارزان قیمت دارید بی شک سایبان متین جرو بهترین انتاب های شما خواهد بود. این شرکت با بهره مندی از بهترین متریال ها توانسته است لبخند مشتری را بعد از سال ها همچنان نگه دارد.

سایبان برقی محصولی بسیار کاربردی برای حفاظت از نقاط تحت پوشش خود در برابر عواملی مانند تابش شدید نور خورشید و اشعه های مضر آفتاب ، بارش باران و رطوبت حاصله از آن و گرم شدن باز می باشد. استفاده از سایبان برقی در فضای باز ،بالکن ،پارکینگ ،جلوی مغازه ها ،فضای باز جلوی رستوران و…روشی مناسب برای لذت بردن از فضای باز و در امان ماندن از عوامل خارجی امکان پذیر میباشد.

شما با سایبان برقی میتوانید دو تیر در یک نشان بزنید ، هم استفاده از خود سایبان به منظور استفاده از فواید آن مثل آفتابگیری و … و هم استفاده تبلیغاتی با چاپ محصولا و خدمات خود روی سازه های آن. این نوع تبلیغات با توجه به بالا بودن عمر سایبان برقی نیازی به مراقبت آن چنانی نداشته و شما را مجبور به پرداخت عوارض یبه شهرداری بابت تبلیغات نخواهد کرد.

سایبان متین در همه جای ایران نمایندگی های قدر خود را مستقر کرده است تا همه بتوانند از این سایبان ها استفاده کرده و از فواید آن ها بهره مند شوند. دوستان عزیز میتوانند برای مشاهده نمایندگی ها به قسمت نمایندگی ها مراجعه کنند.

نماس با سایبان متین :

☎️ 50 10 36 22 021
☎️ 51 10 36 22 021
☎️ 52 10 36 22 021


:: برچسب‌ها: خرید سایبان برقی , سایبان برقی , قیمت سایبان برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 118

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

سایبان متین در جهت اجرای سایبان پارکینگ با متد روز به شما این امکان را میدهد که به راحتی بتوانید خودروی خود را داخل حیاط بدون نگرانی تابش آفتاب و بارش برف باران که به خودروی شما آسیب می رساند پارک کنید. سایبان پارکینگ یکی از انواع پرکاربرد سایبان ها است که در اکثر مجموعه های تجاری و حتی منازل شخصی کاربرد بسیار زیادی دارد.

ما پروژه های زیادی را در منطق مختلف ایران به اجرا رسانده ایم ، برای مشاهده آن ها کلیک نمایید

پخودرو  در برابر باران و نور خورشید نیاز به مراقبت دارد.
جنس پارچه های شرکت سایبان متین  آنتی UV می باشد که در برابر آفتاب مقاوم است.
یکی از دلایل اصلی نصب سایبان محافظت ماشین در برابر نور و گرمای خورشید می باشد.

مزایای سایبان برقی متین
قابلیت باز و بسته شدن سایبان پارکینگ از فاصله ۳۰ متری توسط ریموت کنترل
قابلیت کنترل چندسایبان به وسیله یک ریموت کنترل

تماس با فروشگاه ارزان سایبان پارکینگ

سایبان متین در تمام شهر تهران شعبه دارد که میتوانید جهت مشاهده ی نمایندگی ها سایبان متین به قسمت نمایندگی ها مراجعه نمایید. 

دفتر مرکزی : تهران، سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، نبش خیابان ۵ ، پلاک ۶، واحد ۱۷

☎️ ۵۰ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱
☎️ ۵۱ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱
☎️ ۵۲ ۱۰ ۳۶ ۲۲ ۰۲۱


:: برچسب‌ها: سایبان پارکینگ , خرید سایبان پارکینگ , سایبان پارکینگ ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 147

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

سایبان ها در تنوع بسیار مدل و رنگ ها تولید میشوند تا با محیط سازگار شده و آن را بیشتر به یادماندنی کند. سایبان چتری بزرگ یکی از اقلام تاثیر گذار در زیبایی و شیکی دکوراسیون ، دارای انواع مختلفی است که با رنگ بندی های متفاوت همراه میباشد.

سایبان چتری آفتاب گیر بسیار مناسبی است که شما در جلوی مغازه ها و حتی در حیاط ویلاها مشاهده می کنید. سایبان چتری به علت جذابیتی که از خود به محیط میدهد همیشه مدرن بوده و مورد انتخاب همه خاص پسندان قرار میگیرد. زیبایی و توجه به علاوه فواید یک سایبان واقعی چیزیست که میتوان از سایبان چتری  انتظار داشت.

سایبان چتری پایه وسط استیل در رستوران ها ، فضاهای باز یک پارک ، در خانه های ویلایی ، و .. کاربرد دارد که میتوانید با استفاده از آن فضای دلنشینی ایجاد کنید.

تبلیغات روی سایبان چتری میتواند موثر باشد زیرا رهگذری که از جلوی مغازه و یا رستوران عبور می کند ممکن است جذب تبلیغات شود و به مغازه ی شما مراجعه کند.

برای سفارش و خرید سایبان چتری  میتونید شرکت سایبان چتری متین را انتخاب کنید. سایبان متین با ارائه انواع سایبان چتری در حال فعالیت میباشد. برای سفارش و اطلاع از قیمت ها  از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید.

دفتر مرکزی : تهران، سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، نبش خیابان ۵ ، پلاک ۶، واحد ۱۷

 50 10 36 22 021
 51 10 36 22 021
52 10 36 22 021
 32 77 100 0912
 39 17 35 22 021

مشاوره رایگان از 9 صبح تا 9 شب



:: برچسب‌ها: سایبان چتری , سایبان چتری ریموت دار , فروشگاه سایبان چتری ریموت دار ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 ارديبهشت 1398 | نظرات ()