نوشته شده توسط : اهوراوب

شما با خرید و نصب سایبان برقی می توانید در خانه و محل کار خود از سایبان برقی استفاده های لازم را ببرید. سایبان برقی یا سایبان تاشو نوعی از سایبان  می باشد که برای ایجاد سایه مورد استفاده قرار می گیرد. سایبان برقی دارای دو بازوی الکتریکی و تاشو می باشد که می توانید در زمان نیاز آن را باز یا بسته کنید. با نصب سایبان برقی تا میزان قابل توجهی نیاز شما به استفاده از کولر و وسایل سرمایشی کاهش پیدا می کند. سایبان برقی به راحتی تا 15 درجه هوا را خنک تر می کند. یکی از سوالات مشتریان این می باشد که عمر مفید سایبان چقدر می باشد.  اگر شما در نگهداری سایبان برقی خود دقت لازم را به خرج دهید می توانید تا سال ها از سایبان خود استفاده کنید.  برای این بتوانید طول عمر سایبان برقی خود را افزایش بدهید بهتر است سایبان خود را تمیز نگه دارید. خرید سایبان برقی بیشتر برای ایجاد سایه و جلوگیری از ریزش باران می باشد بهتر است در زمان طوفان های شدید سایبان برقی خود را جمع کنید. عمر پارچه ی سایبان برقی بین 10 تا 15 سال می باشد. زمانی که نیاز به سایبان خود نداشتید سایبان داخل محفظه میماند. شما می توانید بر روی سایبان خود طرح های مختلف را چاپ کنید. سایبان برقی ها در بسیاری از فضاها قابل نصب می باشند. از مغازه تا پارکینگ، حیطا ویلا و رستوران و... می توان از سایبان برقی بهره کافی را برد. شما می توانید در زیر سایبان برقی خود بدون مشکلی هیتر نصب کنید.این مسئله کاربرد سایبان  برقی را در زمستان راحت می کند.

 

 

مطالب پیشنهادی:

چرا از سایبان پارکینگ استفاده کنیم؟

دلیل بهتر بودن سایبان برقی از دستی

 

 



:: برچسب‌ها: سایبان برقی , سایبان مغازه , قیمت سایبان برقی , سایبان برقی ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

دلیل استفاده از سایبان پارکینگ این است که میتوانید راحت تر از خودرو خود مراقبت کنید. در برخی از ساختمان ها محلی به عنوان پارکینگ برای خودرو در نظر گرفته نشده و شما مجبور هستید در حیاط و زیر آفتاب ماشین را بگذارید. این کار مشکلات زیادی را برای خودرو شما به وجود می آورد و استهلاک آنرا جلو می اندازد.

اگر به دنبال راه حل هستید تا ماشین را داخل حیاط بگذارید و از آفتاب و باران آسیب نبیند بهترین کار نصب سایبان پارکینگ است. به این ترتیب دیگر نگران نخواهید بود که بلایی سر خودرو شما بیاید یا آسیب ببیند. همچنین هزینه ها نگهداری خودرو کاهش یافته و کمتر نیاز به مراجعه به کارواش خواهید داشت. زیرا در زیر چادر سایبان دیگر احتمال ریختن برگ و فضولات پرندگان روی خودرو کمتر میشود و دردسرهای شما هم کمتر خواهد بود.

سایبان برقی به آسانی روی دیوار حیاط منزل شما قابل نصب خواهد بود. تنها کافی است تا متراژ محل نصب را داشته باشید و سپس سایبان خود را سفارش دهید. برای خرید و نصب مهم است که بهترین و باکیفیت ترین محصول را خریداری کنید. پس باید حتما آنرا از تولید کننده معتبر بخواهید تا دوام و کیفیت محصول شما را تضمین کند.

 

 مطالب پیشنهادی برای مطالعه :

دلیل محبوب بودن سایبان برقی چیست؟

دلیل استفاده از سایبان پارکینگ

 

 

 


:: برچسب‌ها: سایبان , سایبان برقی , سایبان پارکینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

دلايل زيادي وجود دارد که مي توان گفت سايبان برقي بهتر سايبان دستي مي باشد. شما براي باز و بسته کردن سايبان دستي نياز به نيروي دست داريد اما سايبان برقي اين امکان را به شما مي دهد از يک ريموت کنترل براي باز و بسته کردن سايبان خود استفاده کنيد. براي اين که بتوانيد از سايبان برقي خود تا سال ها به صورت مداوم استفاده کنيد بايد از يک شرکت معتبر خريد کنيد. شما مي توانيد سايبان برقي را در هر جايي که خواستيد نصب کنيد و از آن استفاده ي لازم را ببريد زيرا سايبان برقي در انواع مختلفي توليد مي شود. سايبان برقي به راحتي در برابر تابش نور خورشيد و ورود گرما جلوگيري مي کند. افراد زيادي نيز وجود دارند که از سايبان برقي به عنوان تبليغات استفاده مي کنند، اين را در نظر داشته باشيد که شما وقتي تبليغات خود را برروي سايبان برقي چاپ مي کنيد نياز نداريد هيچ هزينه اي را به شهرداري پرداخت کنيد. يکي از دلايلي که سايبان برقي نسبت به سايبان دستي از محبوبيت بالاتري برخوردار مي باشد اين است که سايبان برقي خود را مي توانيد در حالت هاي مختلفي باز و بسته کنيد حتي اين امکان را به شما مي دهد ميزان باز و بسته شدن سايبان خود را به دلخواه تنظيم کنيد. اگر متوجه اين موضوع شديد که سايبان برقي نسبت به سايبان دستي تا چه حد مفيد است مي توانيد سايبان برقي را جايگزين سايبان دستي کنيد. براي خريد سايبان برقي با کيفيت با شرکت سايبان متين در تماس باشيد. شرکت ما در تمام نقاط ايران فعاليت دارد، براي خريد سايبان برقي در هر کجاي ايران که هستيد کافيست با نمايندگي شهر خود در تماس باشيد و سايبان برقي را در انواع مختلف سفارش دهيد.

 

سایبان برقی

 

مطالب پيشنهادي:

سايبان پارکينگ در منزل

دليل استفاده از سايبان پارکينگ



:: برچسب‌ها: سایبان , سایبان برقی , سایبان مغازه , خرید سایبان برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

افراد زيادي وجود دارند که به دليل نبود پارکينگ يا از خريد ماشين صرفه نظر مي کنند يا مجبورند ماشين را به پارکينگ عمومي ببرند. براي اين که بتوانيد تمام اين مشکلات را حل کنيد مي توانيد يک سايبان پارکينگ براي خود خريداري کنيد. سايبان پارکينگ مي تواند از ماشين شما در برابر عوامل مختلفي مانند نور آفتاب، بارش باران، بارش برف و... محافظت کند. با وجود سايبان پارکينگ شما اين فرصت را داريد که حياط خود بيشترين استفاده ببريد حتي مي توانيد به کودکان اين امکان را بدهيد در نبود شما بتوانند از سايبان پارکينگ شما بيشترين استفاده ببرند.  اگر مي خواهيد سايبان پارکينگ بخريد از خريد سايبان پارکينگ با قيمت هاي بالا خودداري کنيد و سايبان پارکينگ را با قيمت ارزان خريداري کنيد. براي خريد سايبان پارکينگ با شرکت سايبان متين در تماس باشيد. شرکت ما در تمام نقاط ايران فعاليت دارد و شما براي خريد سايبان پارکينگ تنها کافي است با نمايندگي شهرتان در تماس باشيد. براي اطلاعات بيشتر و همچنين سفارش سايبان پارکينگ با ما در تماس باشيد.

 

سایبان پارکینگ



:: برچسب‌ها: سایبان پارکینگ , سایبان برقی , سایبان , سایبان پارکینگ ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اهوراوب

یکی از دلایلی که می گوییم خرید سایبان پارکینگ را انجام دهید برای این است که بتوانید از ماشین خود به راحتی در برابر عوامل مختلف محافظت کنید. ماشین شما هر روز در برابر نور خورشید قرار می گیرد، نور خورشید می تواند باعث از بین رفتن روکش های صندلی ماشین شما بشود به همین دلیل سایبان پارکینگ می تواند این مشکل را برای شما به راحتی حل کند. برای خواندن ادامه مطلب بر روی دلیل استفاده از سایبان پارکینگ کلیک کنید.

 

Thumbnail

 

شرکت سایبان متین خدمات زیر ارائه می دهد:

سایبان پارکینگ

سایبان بالکن

سایبان پاسیو

سایبان برقی

 

شما می توانید جهت خرید و یا دریافت مشاوره از شرکت سایبان متین با شماره های زیر در تماس باشید:

02122361050  -  09121007732

 

مطالب پیشنهادی:

پرکاربردترین سایبان پارکینگ

نکاتی که درباره ی سایبان برقی باید بدانید



:: برچسب‌ها: سایبان برقی , سایبان پارکینگ , سایبان برقی ارزان , سایبان ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 ارديبهشت 1399 | نظرات ()